Correos e Telégrafos

CONVOCATORIA REAXUSTE LOCAL - SETEMBRO 2024

CIG Correos 27/9/2024


PRODUCTOS E SERVIZOS - PRODUCCIÓN

ÁMBITO DE PARTICIPACION 

Poderán participar as persoas que traballan en Correos, que ocupen postos base, de acordo coa regulación interna, que estean adscritas de forma definitiva á localidade nun posto obxecto da

Ler máis

CONVOCATORIA REAXUSTE LOCAL - SETEMBRO 2024


PRODUCTOS E SERVIZOS - PRODUCCIÓN

ÁMBITO DE PARTICIPACION 

Poderán participar as persoas que traballan en Correos, que ocupen postos base, de acordo coa regulación interna, que estean adscritas de forma definitiva á localidade nun posto obxecto da convocatoria (traballadoras e traballadores laborais fixos, e funcionarias e funcionarios). 

En consecuencia, poderá participar o persoal de Correos (traballadoras e traballadores laborais fixos, e funcionarias e funcionarios), que estea activa, en situación de alta ou cuxa situación administrativa ou laboral supoña a reserva legal de posto e unidade, excepto as funcionarias e funcionarios suspensos en firme ou suspensos de soldo e emprego por razóns disciplinarias, salvo que finalizase o período de suspensión, sempre que reúnan as condicións xerais esixidas e os requisitos determinados na convocatoria na data de terminación do prazo de presentación de solicitudes. 

Quen non posúan as condicións físicas mínimas suficientes para levar a cabo as tarefas fundamentais do seu posto de traballo, de acordo cos previstos nos artigos 33.a) do Estatuto e 43.3 do Convenio Colectivo, non participarán na convocatoria de reaxuste local, en tanto non se produza o cambio de asignación a través do concurso permanente de traslados. 

MÉRITOS VALORABLES 

Os méritos valoraranse con referencia á data de peche do prazo de presentación de solicitudes. 

Efectuarase de acordo co seguinte baremo: 

1. Polo tempo de servizos prestados en Correos: 0,10 puntos por cada ano completo de servizo. 

2. Pola permanencia na mesma localidade e desde a data en que se obtivo o último destino definitivo na mesma: 0,40 por cada ano completo. 

3. Para o persoal laboral, a antigüidade na localidade computarase desde a data en que obtiveron posto fixo. 

Non interromperán o cómputo desde o último destino definitivo na localidade as suspensións inferiores a seis meses. 

Aos efectos das presentes instrucións, entenderase por centro de traballo: o centro físico onde se desenvolve a actividade. Con todo, cando nun mesmo emprazamento físico de traballo concorran varias unidades produtivas que dispoñan dunha organización específica e diferenciada para a prestación de servizos homoxéneos, talles como unidades de repartición, salas de dirección, oficinas ou sucursais, etc.

Cada unha das referidas unidades terá a consideración de centro de traballo. 

Cando non se determinen unidades produtivas específicas, a unidade será o centro físico de traballo. 

A efectos das presentes instrucións considerarase como localidade e unidade en se mesma, a cada unha das persoas, que prestan un servizo rural, e por tanto, non forman parte do concepto de unidade de reaxuste na mesma localidade. 

PROCEDEMENTO E ADXUDICACIÓN DE CENTROS E QUENDAS 

1- O procedemento de Reaxuste Local constitúe o sistema de asignación das persoas que traballan en Correos con contrato fixo dentro dos postos co mesmo complemento de ocupación ao que desempeñan de maneira definitiva, que posibilita ao a traballadora e ao traballador de forma voluntaria, ademais do cambio de centro de traballo asignado dentro da mesma localidade, o cambio de quenda. 

2- Presentación de solicitudes. A solicitude de participación dirixirase á Unidade de Recursos Humanos da provincia. Axustarase ao modelo Anexo I, que se achega coa presente publicación, e a presentación de solicitudes finalizará o 5 de outubro de 2024. Cada persoa poderá solicitar, por orde de preferencia, os centros (unidades) e quendas ofertadas no ANEXO II/II desta convocatoria ata un máximo de dez.

3- Ordenación de méritos e sistema de desempate. A orde de prioridade para a adxudicación virá dado pola puntuación total obtida. En caso de empate na puntuación atenderase á maior puntuación outorgada a:
    • Antiguedad na localidade. 
    • Servizos Prestados en Correos. 
Pola orde expresada. De persistir o empate, adxudicarase: 
  • Á funcionaria ou funcionario, ou traballadora ou traballador fixo con maiores servizos prestados, expresado en anos meses e días. 
  • Á funcionaria ou funcionario, ou traballadora ou traballador fixo que ingresou en proceso selectivo máis antigo e dentro do mesmo, o de menor número de orde. 
4- As peticións vinculan as persoas solicitantes, e soamente por causas debidamente xustificadas poderán solicitar a anulación con anterioridade á resolución. 

5- Os destinos consideraranse de carácter voluntario e en consecuencia non xerarán dereito ao abono de indemnizacións en concepto algún. 

6- Resolución. As convocatorias resolveranse por resolución da Unidade de Recursos Humanos no prazo máximo dun mes, a contar desde o día seguinte ao da finalización do prazo de presentación de solicitudes. 

As persoas interesadas dispoñerán dun prazo de cinco días naturais para formular reclamacións ante a Unidade de Recursos Humanos correspondente. 

En calquera momento do proceso poderá solicitarse formalmente ao persoal de Correos que participe, as aclaracións ou, no seu caso, a documentación adicional que se estime necesaria para a comprobación dos méritos, requisitos ou datos alegados; así como aqueloutra que se considere preciso para unha axustada inclusión ou valoración. 

As persoas cuxo reaxuste implique un cambio de unidade terán que organizar o seu calendario vacacional co seu novo responsable de unidade. 

PUBLICACIÓN DAS CONVOCATORIAS

As convocatorias así como a súa correspondente adxudicación final faranse públicas nos taboleiros de anuncios dos centros de traballo afectados da localidade, nas Unidades de Recursos Humanos provinciais e na Xerencia de Recursos Humanos da área Noroeste. 

 💥 Solicitude Reaxuste 💥


PRAZAS NA GALIZA DO REXUSTE LOCAL







Carteiros/as de Lalín e Santiago mobilízanse de novo contra a destrución de emprego diante da Zona Noroeste en Compostela

CIG Correos 25/9/2024


Carteiros/as de Lalín e de Santiago de Compostela mobilizáronse hoxe de novo ás portas do edificio da Xefatura de Zona, na capital galega, para rexeitar a política de destrución de emprego da compañía pública e denunciar que estas unidades se atopan
Ler máis

Carteiros/as de Lalín e Santiago mobilízanse de novo contra a destrución de emprego diante da Zona Noroeste en Compostela


Carteiros/as de Lalín e de Santiago de Compostela mobilizáronse hoxe de novo ás portas do edificio da Xefatura de Zona, na capital galega, para rexeitar a política de destrución de emprego da compañía pública e denunciar que estas unidades se atopan sen persoal suficiente por falta de contratación.
 
A protesta, que contou unha vez máis co apoio da CIG-Correos, coincidiu coa festividade local na capital do Deza e tivo lugar “diante da pasividade e desleixo que están a amosar dende a cúpula directiva da maior empresa pública do Estado español, desoíndo sistematicamente as reivindicacións laborais do cadro de persoal”.

Os traballadores/as da Unidade de Reparto de Lalín (que abrangue os Concellos de Lalín, Rodeiro, Agolada e Dozón) amosan o seu descontento coa política de destrución de emprego que está a levar a cabo Correos na comarca do Deza e denuncian a intención de suprimir definitivamente as catro vacantes que veñen asumindo dende hai meses na unidade.


“Continuaremos saíndo á rúa e demandando mellores condicións laborais, porque a pesares de que levamos oito meses de protestas, a Xefatura apenas visitou Lalín en dous ou tres ocasións que nós saibamos, o que demostra o desleixo de Correos cara ao seu persoal”, lamentan.

Ao mesmo tempo, lembran que a día de hoxe na quenda de mañá hai unicamente 17 traballadores/as na unidade, posto que ás catro prazas vacantes estruturais hai que engadirlle outras dúas, unha por IT e outra por vacacións. Ademais, durante todo o verán a falta de contratación dificultou que os empregados/as puidesen cumprir coa lexislación postal vixente, o que supuxo unha perda de calidade no servizo, co conseguinte prexuízo para a veciñanza.

“Se ben é certo que Correos xustifica que pon reforzos de persoal en tempadas de maior carga de traballo, tamén é certo que estes reforzos, na maioría dos casos, son realizados a través de horas extraordinarias e horas complementarias, o que tamén prexudica os compañeiros/as eventuais das bolsas de emprego, xa que as poucas ocasións nas que poderían traballar vense reducidas por este motivo”. Do mesmo xeito, denuncian a opacidade das bolsas de contratación (non son públicas) e as irregularidades que se producen na contratación.


Correspondencia acumulada en Santiago

De igual xeito, a Unidade de Reparto 1 de Santiago estivo durante boa parte do verán por debaixo do 50% do cadro de persoal, tendo que asumir unha importante sobrecarga de traballo.

O que supuxo que nos meses de xullo e agosto se acumulase gran cantidade de correspondencia, chegando a contabilizarse máis de 10.000 obxectos sen repartir nalgunhas datas do mes de xullo, “repercutindo na calidade do servizo e na saúde dos traballadores/as, tal e como evidencia alta porcentaxe de absentismo que hai en Correos”.

Por iso anuncian que mentres non se lle poña remedio a esta situación seguirán demandando melloras e condicións dignas nos seus postos de traballo.

Extraído de AVANTAR


PUBLICACIÓN MÉRITOS PROVISIONAIS AMPLIACIÓN CONCURSO DE TRASLADOS 2022

CIG Correos 11/9/2024



➡️ Correos informa que ao longo da mañá publicará a listaxe cos méritos provisionais da ampliación do Concurso de Traslados.

➡️ Podedes consúltalo a través da Plataforma de procesos masivos:


ou Conecta:

Ler máis

PUBLICACIÓN MÉRITOS PROVISIONAIS AMPLIACIÓN CONCURSO DE TRASLADOS 2022



➡️ Correos informa que ao longo da mañá publicará a listaxe cos méritos provisionais da ampliación do Concurso de Traslados.

➡️ Podedes consúltalo a través da Plataforma de procesos masivos:


ou Conecta:


➡️ O prazo para facer reclamacións é entre hoxe e o 19 de setembro

➡️ As reclamacións referidas aos puntos de saúde deben facerse por escrito dirixido aos Servizos Médicos da Sede Central.

➡️ Lembra que teñen prioridade os peticionarios no Concurso en maio de 2022

GUIA CONSULTA DE MÉRITOS PROVISIONAIS E ALEGACIÓNS


Para calquera dúbida ponte en contacto cas delegadas e delegados da CIG Correos na tua comarca.


Abono da quilometraxe a 0,26 euros e con efectos retroactivos dende o 18 de xullo de 2023 na nómina de setembro... ainda!!

CIG Correos 30/7/2024

A empresa, ante o anuncio desta central sindical do inicio dun Conflito Colectivo, acaba de comunicarnos que se recibiu resolución da  Secretaría de Estado de Orzamentos e Gastos (SEPG),  autorizando o abono da quilometraxe a 0,26 euros e con efectos
Ler máis

Abono da quilometraxe a 0,26 euros e con efectos retroactivos dende o 18 de xullo de 2023 na nómina de setembro... ainda!!


A empresa, ante o anuncio desta central sindical do inicio dun Conflito Colectivo, acaba de comunicarnos que se recibiu resolución da  Secretaría de Estado de Orzamentos e Gastos (SEPG),  autorizando o abono da quilometraxe a 0,26 euros e con efectos retroactivos dende o 18 de xullo de 2023. Así mesmo nos informan que Os equipos de Recursos Humanos e Tecnoloxía van poñerse a traballar para que se poida abonar canto antes, pero que debemos ter en conta que, no mes de agosto non se vai a poder avanzar porque os equipos están de vacacións. Polo tanto a suba se realizará o máis seguro na nómina do mes de setembro.

A CIG denunciou en todas as mesas ás que asistiu o atraso inxustificado que se estaba a cometer no pagamento de eses 0,03 céntimos, instando á empresa a que procedera ao pagamento inmediato con carácter retroactivo a 18 de xullo de 2023, informándolles que no caso contrario iniciariamos todas accións legais na defensa dos dereitos das traballadoras e traballadores rurais con achega de vehículo.

E lamentable cunha empresa pública tarde máis dun ano en pagar os atrasos aos seus traballadores e traballadoras e que teña que esperar ate que se vaia a proceder a reclamar xudicialmente para que movan ficha e se autorice a suba.

Para a CIG esta suba é insuficiente. Lembremos que en Correos estabamos cobrando 0,23 euros por quilómetro (0,19 + 0,04), é dicir, a dieta oficial máis 4 céntimos a maiores para compensar o desgaste do vehículo e consumo de combustible. 

Esta axuda extra que aumenta a base de cotización perdeuse grazas a marabillosa negociación que fixeron os sindicatos asinantes do Convenio e Acordo Xeral nunha xuntanza do 19 de outubro de 2023 aforrándolle cartos á empresa.

Agora toca negociar unha suba salarial e tamén do complemento pola achega de vehículo que como mínimo debe ser de 0,30 € por quilometro.

A CIG Defende e Loita polos teus Dereitos


Reunión Mesa Sectorial: Presentación dun plan sen plan

CIG Correos 6/8/2024

O pasado día 24 de xullo a CIG asistiu á xuntanza da Mesa Sectorial como membro de pleno dereito por ter a consideración de sindicato máis representativo.

A reunión foi convocada con menos de 48 horas de antelación. Está precipitación xustifícase
Ler máis

Reunión Mesa Sectorial: Presentación dun plan sen plan


O pasado día 24 de xullo a CIG asistiu á xuntanza da Mesa Sectorial como membro de pleno dereito por ter a consideración de sindicato máis representativo.

A reunión foi convocada con menos de 48 horas de antelación. Está precipitación xustifícase seguramente polas noticias publicadas nos medios de comunicación onde se informa dun Pacto e Acordo a tres bandas: Correos, SEPI, e sindicatos CCOO e UGT, para aplicar un novo Plan Estratéxico na Empresa Pública.

Na reunión a empresa NON entrega documentación algunha, simplemente pasan unhas diapositivas dun documento de cinco páxinas que é unha declaración de intencións na que falan a groso modo dun aumento da aportación por parte do estado pola prestación do SPU, modernización da rede postal, incremento da prestación dos servizos financeiros e da necesidade dun novo Marco Laboral. É advirte que a inversión do estado en Correos non será a cambio de nada. Así mesmo volven a repetir o concepto de FLEXIBILIDADE RETRIBUIDA avalado por CCOO.

Mentiras  e contradicións que se dixeron sobre este documento:
  • Un Plan sen Plan: CCOO e UGT recoñeceron na Mesa que NON coñecen o Plan Estratéxico. E dicir: asinaron unha simple declaración de intencións.
  • No documento que asinaron NON se fala da compra de NINGÚN BANCO.
  • NON son 4 mil millóns de euros se non 3 mil millóns de euros os que aportaría o estado.
  • Da mobilidade interministerial para o persoal laboral e da súa inclusión no EBEP, NADA DE NADA. 
  • A Política de contratación CERO parece que forma parte deste Plan Estratéxico avalado por CCOO e UGT como medida de aforro
¿Cando se verá esa inxección de cartos en Correos? 

Pois iso tampouco está nada claro porque a financiación está supeditada aos Orzamentos Xerais do Estado de 2025 que están sen aprobar.

A empresa empraza aos sindicatos presentes para o mes de setembro para empezar coa negociación do IV Convenio Colectivo e Acordo Xeral onde a CIG esixirá entre outros puntos:
  • Que se aplique a xornada laboral de 35 horas reivindicación histórica da CIG.
  • Inclusión do Persoal de Correos no EBEP
  • Un incremento do 15% no salario pero en retribución fixa e non en variable como defende CCOO. Non podemos seguir vinculando parte do noso salario a produtividades, xa temos bastante con o CPA e os Tramos.
  • Eliminar os descontos do CPA e Tramos ao persoal laboral cando está de baixa.
  • Adecuación inmediata dos niveis do persoal funcionario ao resto da AGE
  • Incremento real das cantidades por achega de vehículo ao persoal rural. Mínimo 0,30 € por quilómetro.


A CIG denuncia que na oficina de Lalin, Correos pretende extinguir as prazas vacantes, mentras que as Carteiras/os continúan coas protestas para reclamar a cobertura de todas as prazas.

CIG Correos 19/7/2024

Traballadoras e traballadores de Correos de Lalín continuaron este xoves as mobilizacións para reclamarlle á empresa pública que cubra as catro prazas vacantes e rematar así coa sobrecarga laboral que están asumindo. Desta volta, e logo de seis meses
Ler máis

A CIG denuncia que na oficina de Lalin, Correos pretende extinguir as prazas vacantes, mentras que as Carteiras/os continúan coas protestas para reclamar a cobertura de todas as prazas.


Traballadoras e traballadores de Correos de Lalín continuaron este xoves as mobilizacións para reclamarlle á empresa pública que cubra as catro prazas vacantes e rematar así coa sobrecarga laboral que están asumindo. Desta volta, e logo de seis meses de protestas, o persoal concentrouse por volta das dúas da tarde na entrada da feira onde fixeron un acto simbólico de queima da proposta trasladada por Correos para paliar esta situación: redistribuír a carga de traballo entre os carteiros e carteiras que quedan e proceder á extinción das actuais prazas vacantes.

O responsábel comarcal da CIG-Correos, José Blanco, denuncia que a redistribución que formula a empresa "non supón unha solución á precaria situación laboral das e dos carteiros, xa sobrecargados para poder cumprir coas obrigas das súas rutas e das outras catro rutas carentes de cobertura". Ao contrario, o que pretende Correos significa cronificar un problema que xa comezou a repercutir no benestar físico e psicolóxico do persoal, "que se ve forzado a realizar intensas xornadas de traballo, a raíz das que xa se produciron varios accidentes e baixas por estados de ansiedade e estrés prolongados".


Perda da calidade no servizo

Apunta Blanco que a actual sobrecarga de traballo dificulta cumprir coa lexislación postal vixente, que contempla o reparto diario de correspondencia en todo o territorio. "Isto implica unha perda significativa na calidade do servizo público que realiza Correos co conseguinte prexuízo para a veciñanza".

Ademais, a proposta de reestruturación veu acompañada dunha petición de “rebaixar a intensidade das protestas”. Porén, os carteiros e as carteiras de Lalín "queremos manifestar que as concentracións continuarán até que se cumpran as nosas demandas e se atope unha verdadeira solución efectiva e a longo prazo".

De igual xeito, malia que Correos xustifica que pon reforzos de persoal en temporadas de maior traballo, a realidade é que estes reforzos "son parches" e en moitos casos non se cobren tampouco as vacacións do persoal.

Así, salienta o representante da CIG, de sete carteiros/as que debería haber para atender o casco urbano de Lalín, "a pasada semana había traballando dous e a presente comezaba con tres". Esta falta de efectivos "supón incrementar de xeito desmesurado a sobrecarga que xa vimos soportando, cando nós somos a cara visíbel da empresa ante a veciñanza".

Con respecto ás poucas contratacións que se realizan, o persoal eventual, inscrito nunhas bolsas de emprego cuxas listaxes non son públicas, ten denunciado a opacidade na contratación e manifestado o seu malestar polas continuas irregularidades que aprecian.

Por outra banda, Blanco indica que o empregado con destino en Barcelona que leva oito meses solicitando unha conciliación a Correos para desprazarse a Lalín "contiúa vendo como a empresa desoe as súas peticións", mentres que o desprazamento no concurso de traslados ofrecido inicialmente como solución tampouco chega, "xa que transcorridos sete meses do presente 2024 non se produciu aínda a primeira asignación do concurso neste ano".

Extraído de AVANTAR

Notas de prensa:


CORREOS invertirá 641.300€ en patrocinar "La vuelta 2024" pero NON HAI CARTOS PARA CONTRATACIÓN!!

CIG Correos 17/7/2024

 

Un ano máis, e xa van 4 consecutivos, a nosa querida empresa Correos volve a patrocinar "La vuelta 2024". 

Do 17 de agosto ao 8 de setembro, 27 cabezas tractoras e 15 plataformas percorrerán 3.265 quilómetros cargados con máis de 400 toneladas de
Ler máis

CORREOS invertirá 641.300€ en patrocinar "La vuelta 2024" pero NON HAI CARTOS PARA CONTRATACIÓN!!

 

Un ano máis, e xa van 4 consecutivos, a nosa querida empresa Correos volve a patrocinar "La vuelta 2024". 

Do 17 de agosto ao 8 de setembro, 27 cabezas tractoras e 15 plataformas percorrerán 3.265 quilómetros cargados con máis de 400 toneladas de material para que "La Vuelta 2024" celébrese sen incidencias loxísticas nas súas 42 sedes (21 saídas e 21 metas). Ademais, cubrirán a loxística necesaria nas etapas da rolda española en Portugal.

Correos apadriñará tamén a clasificación por equipos, que premia cada día ao equipo que lidera a clasificación por escuadras. O equipo que lidere esta clasificación lucirá cada día un dorsal vermello co logo de Correos, que distinguirá aos seus corredores como membros da mellor formación do pelotón.

Así, non só seremos o operador loxístico oficial senón tamén o colaborador principal da Volta 24.

Mentras a realidade desta empresa é a seguinte: nas unidades de reparto síguese coa contratación polo chan, asumindo en moitas carterias ata 4 ou 5 seccions, e Correos segue a decir que hai que aforrar...

Aforrar para gastar os cartos en patrocinios sin sentido.  

Dende a CIG preguntámonos: 
  • Canto supón para as arcas de Correos este patrocinio?
Correos invertirá 641.300€

  • Canto diñeiro se recupera nesta inversión?
¿¿¿¿¿?????


- NA GALIZA CONTRATACIÓN XA!! -

A CIG-Correos denuncia que milleiros de cartas quedan cada día sen repartir na área de Santiago pola falta de persoal porque Correos non cubre as vacacións nin as baixas

CIG Correos 30/7/2024

 


A CIG-Correos denuncia que se está a producir un enorme atasco no reparto de correspondencia en Santiago de Compostela e nos concellos limítrofes pola falta de persoal suficiente para atender a carga de traballo. Hai tres semanas a central sindical
Ler máis

A CIG-Correos denuncia que milleiros de cartas quedan cada día sen repartir na área de Santiago pola falta de persoal porque Correos non cubre as vacacións nin as baixas

 


A CIG-Correos denuncia que se está a producir un enorme atasco no reparto de correspondencia en Santiago de Compostela e nos concellos limítrofes pola falta de persoal suficiente para atender a carga de traballo. Hai tres semanas a central sindical xa advertira que isto ía acontecer e, malia todo, a empresa pública continuou coa súa política de non contratación.

Agora, segundo os datos recollidos pola CIG-Correos tras visitar as unidades afectada e falar co persoal de reparto, ao mediodía de onte, xoves 11 de xullo, a situación do servizo postal é a seguinte:
  • na zona urbana de Santiago poden acumularse neste momento máis de 8.000 cartas sen repartir, ás que lle hai que sumar preto de 800 notificacións de distintos organismos oficiais.
  • nos concellos limítrofes e dependentes postalmente da Unidade de Reparto número 2 de Santiago -que abarca os municipios de Touro, O Pino, Val do Dubra, Vedra e Boqueixón-, calcúlase que quedan a diario máis de 1.500 envíos de correspondencia sen repartir.
  • no concello de Ames hai constancia de máis de 1.500 obxectos postais sen repartir diariamente.
Esta acumulación no reparto, subliña a CIG-Correos, débese "unica e exclusivamente á insuficiencia de persoal para o reparto, a causa da negativa da Sociedade Estatal de Correos e Telégrafos a cubrir as ausencias tanto por baixas como por vacacións". Esta falta de cobertura (nun cadros de persoal xa moi mermados nos últimos anos) provoca non só o atraso na distribución do correo, senón tamén unha sobrecarga de traballo inasumíbel para o persoal que queda no servizo.

Diante disto, a representación da CIG reclámalle a Correos que, de inmediato, proceda a contratar a todos os traballadores e as traballadoras necesarias para garantir un servizo de calidade, que se poida realiza o traballo en condicións dignas e que se cumpran os prazos fixados na lei postal.

Extraído de AVANTAR


Cuso Online: "Igualdad y Corresponsabilidad"

CIG Correos 17/7/2024




Curso dirixido a todo o persoal de Correos, que manteñan unha relación laboral, ou de servizo, activa, coa empresa desempeñando a súa actividade ao inicio da formación e que non realizara e superara con anterioridade esta formación, nin coa empresa

Ler máis

Cuso Online: "Igualdad y Corresponsabilidad"




Curso dirixido a todo o persoal de Correos, que manteñan unha relación laboral, ou de servizo, activa, coa empresa desempeñando a súa actividade ao inicio da formación e que non realizara e superara con anterioridade esta formación, nin coa empresa nin mediante organismos homologados para impartir formación da compañía.

Prazo de inscrición: até o 15 DE XULLO

 Inscrición: dende o campus virtual

Portal Formación Correos

Como inscribirte dende internet: unha vez que accedes á páxina de formación de Correos, debes de ir á parte inferior dereita debaixo de onde pon usuario e contrasinal. alí xa te indica "fai clic aquí para solicitar curso".

O curso realizarase  on-line  dende un ordenador alleo a Correos e fóra da xornada laboral. O curso desenvolveranse durante os meses de xullo e agosto os alumnos poderán elixir, as datas que máis lles conveñan de entre as dispoñibles.

Tras o proceso de inscrición, comunicarase por  e-mail  e SMS  o comezo da formación. Recoméndase revisar a dirección de correo persoal do apartado "mi perfil" e aceptar a modalidade de citación por  SMS.

Expediente Formativo 

O curso incluirase no expediente formativo de todos aqueles que completen a acción formativa. Ademais terás a posibilidade de descargar o diploma dende a plataforma de formación.

No caso de que xurda algunha incidencia técnica durante a inscrición e/ou durante a realización do curso, os alumnos deberán dirixirse ao centro de atención ao estudante centro.atencionestudiante@telefonica.com


Axudas Acción Social 2024

CIG Correos 16/7/2024

A CIG consigue que as cantidades de indemnización por vehículo ou local do persoal rural non computen para solicitar as Axudas de Acción Social.

Ao igual que o ano pasado as solicitudes serán presentadas a través da Intranet  en: Conecta/Canal

Ler máis

Axudas Acción Social 2024

A CIG consigue que as cantidades de indemnización por vehículo ou local do persoal rural non computen para solicitar as Axudas de Acción Social.

Ao igual que o ano pasado as solicitudes serán presentadas a través da Intranet  en: Conecta/Canal Personas/Acción Social. É necesario cumprimentar un formulario en liña segundo a modalidade da axuda. Unha vez finalizado o citado formulario, este deberá, de acordo coa modalidade de axuda solicitada remitir a documentación requirida vía correo electrónico segundo a área Territorial ao que pertenza a persoa traballadora: 

Área Territorial  de correos Noroeste

accionsocial.noroeste@correos.com

Se hai que enviar documentación médica debe facerse a RRLL en sobre pechado indicando “CONFIDENCIAL: Contén información médica”.

 (*) No caso das Axudas por falecemento, hai que enviar correo electrónico á túa dirección de zona



Se queredes consultar calquera dúbida sobre as convocatorias ou presentar a solicitude e non a atopades na intranet, poñédevos en contacto coa xente da CIG Correos. 


Plan de Beneficios Fiscais e Vantaxes para os empregados e empregadas de Correos

CIG Correos 14/6/2024

Correos facilitou hoxe o futuro plan de beneficios e vantaxes fiscais para empregados/as. Queren implantalo no segundo semestre de 2024 e será voluntario e personalizado.

Beneficios fiscais: 
  1. Seguro de saúde 
  2. Garderia
  3. Tarxeta de transporte
  4. Anticipo de
Ler máis

Plan de Beneficios Fiscais e Vantaxes para os empregados e empregadas de Correos

Correos facilitou hoxe o futuro plan de beneficios e vantaxes fiscais para empregados/as. Queren implantalo no segundo semestre de 2024 e será voluntario e personalizado.

Beneficios fiscais: 
  1. Seguro de saúde 
  2. Garderia
  3. Tarxeta de transporte
  4. Anticipo de nómina
Hai empresas públicas como Renfe, Adif, RTVE, Navantia e Ineco que xa implantaron este plan para os traballadores e traballadoras. 

MÁIS INFO: AQUÍ

A CIG VOLVE A GAÑAR OUTRA DEMANDA CONTRA CORREOS POR CONCILIACIÓN FAMILIAR

CIG Correos 5/6/2024



O Xulgado do Social nº 1 de A Coruña ditou sentenza en contra da “SOCIEDAD ESTATAL DE CORREOS Y TELEGRAFOS S.A.” dando a razón á traballadora que defendía o seu lexitimo dereito á conciliación familiar. 

A denuncia foi presentada pola Asesoría
Ler máis

A CIG VOLVE A GAÑAR OUTRA DEMANDA CONTRA CORREOS POR CONCILIACIÓN FAMILIAR



O Xulgado do Social nº 1 de A Coruña ditou sentenza en contra da “SOCIEDAD ESTATAL DE CORREOS Y TELEGRAFOS S.A.” dando a razón á traballadora que defendía o seu lexitimo dereito á conciliación familiar. 

A denuncia foi presentada pola Asesoría Xurídica da CIG de A Coruña, logo da negativa de Correos de pactar no acto de conciliación celebrado no SMAC. 

A CIG defendeu, que a traballadora ten recoñecido no noso ordenamento laboral, o dereito a unha modificación do seu réxime horario, como concreta manifestación do seu dereito á Conciliación da vida familiar e laboral. 

A CIG levará ao Congreso dos Deputados e ó Senado esta problemática constante de denegacións por sistema das solicitudes de Conciliación Familiar e Laboral en total contradición coas políticas defendidas dende o Ministerio de Igualdade. O Sr. Caudillo parece esquecerse de que é un dereito dos/as traballadores/as. 


A CIG volve a demostrar que é o único sindicato 
que denuncia os atropelos da empresa 
aos dereitos dos traballadores/as.

CURSO: A sustentabilidade en Correos

CIG Correos 29/5/2024

Curso dirixido a todo o persoal de Correos, que manteñan unha relación laboral, ou de servizo, activa, coa empresa desempeñando a súa actividade ao inicio da formación e que non realizara e superara con anterioridade esta formación, nin coa empresa
Ler máis

CURSO: A sustentabilidade en Correos


Curso dirixido a todo o persoal de Correos, que manteñan unha relación laboral, ou de servizo, activa, coa empresa desempeñando a súa actividade ao inicio da formación e que non realizara e superara con anterioridade esta formación, nin coa empresa nin mediante organismos homologados para impartir formación da compañía. 

Prazo de inscrición: até o 4 DE XUÑO 

Inscrición dende o campus virtual:

                 http://formacion.correos.es 

Como inscribirte dende internet: 

unha vez que accedes á páxina de formación de Correos, debes de ir á parte inferior dereita debaixo de onde pon usuario e contrasinal. alí xa te indica "fai clic aquí para solicitar curso". 

O curso realizarase on-line dende un ordenador alleo a Correos e fóra da xornada laboral. 

O curso desenvolveranse durante os meses de xuño e xullo os alumnos poderán elixir, as datas que máis lles conveñan de entre as dispoñibles. 

Tras o proceso de inscrición, comunicarase por e-mail e SMS o comezo da formación. Recoméndase revisar a dirección de correo persoal do apartado "mi perfil" e aceptar a modalidade de citación por SMS.

Expediente Formativo 

O curso incluirase no expediente formativo de todos aqueles que completen a acción formativa.

Ademais terás a posibilidade de descargar o diploma dende a plataforma de formación. 

No caso de que xurda algunha incidencia técnica durante a inscrición e/ou durante a realización do curso, os alumnos deberán dirixirse ao centro de atención ao estudante centro.atencionestudiante@telefonica.com


A CIG GAÑA DEMANDA HISTÓRICA CONTRA CORREOS NA AUDIENCIA NACIONAL

CIG Correos 30/5/2024

CORREOS DEBERÁ ENTREGAR OBRIGATORIAMENTE UNIFORMES
AO PERSOAL EVENTUAL EN TODA ESPAÑA

Correos deberá entregar uniformes obrigatoriamente a todo o persoal eventual en toda España. Así o di a sentenza da Audiencia Nacional no conflito colectivo

Ler máis

A CIG GAÑA DEMANDA HISTÓRICA CONTRA CORREOS NA AUDIENCIA NACIONAL

CORREOS DEBERÁ ENTREGAR OBRIGATORIAMENTE UNIFORMES
AO PERSOAL EVENTUAL EN TODA ESPAÑA

Correos deberá entregar uniformes obrigatoriamente a todo o persoal eventual en toda España. Así o di a sentenza da Audiencia Nacional no conflito colectivo interposto pola CIG en solitario porque ningún outro sindicato quixo adherirse á demanda, quedando retratados aqueles sindicatos que presumen de ter a maioría sindical.

DE QUÉ VALE TER A MAIORIA SINDICAL SI NON A EXERCES EN DEFENDER A QUEN REPRESENTAS?

A demanda foi presentada e defendida polo noso Avogado Nacional,  logo da negativa de Correos de pactar no acto de conciliación celebrado no SMAC de Madrid.

 A CIG denunciou a discriminación que fixo Correos entre  persoal fixo e persoal eventual non entregándolle uniformes a estes últimos. Agora grazas a esta sentenza histórica gañada pola CIG todo o persoal eventual de Correos de todo o territorio español terá dereito a que a empresa lle dote obrigatoriamente de uniforme

Por outra banda, a sentenza afecta directamente a 4.328 traballadores/as temporais de reparto que estaban traballando en febreiro de 2024, podendo reclamar indemnizacións polo valor da roupa non entregada no último ano, así como a entrega da propia roupa.

A CIG volve a demostra que é o único sindicato que denuncia os atropelos da empresa aos dereitos dos traballadores/as.


Becas ó estudo para mutualistas de MUFACE (Só funcionarias/os)

Solicitude de contratación para as eleccións ao Parlamento Europeo

CIG Correos 16/5/2024
 

Escrito dirixido a Fernando Ramírez Ruíz Director de Personas y Relaciones Laborales, Madrid.

O próximo día 9 de xuño foron convocadas eleccións ao Parlamento Europeo o que supón o inicio dunha nova campaña que incrementará de forma moi notable o
Ler máis

Solicitude de contratación para as eleccións ao Parlamento Europeo

 

Escrito dirixido a Fernando Ramírez Ruíz Director de Personas y Relaciones Laborales, Madrid.

O próximo día 9 de xuño foron convocadas eleccións ao Parlamento Europeo o que supón o inicio dunha nova campaña que incrementará de forma moi notable o tráfico en todos os centros de Correos. Desde o sindicato ao cual represento, vemos con gran preocupación esta convocatoria electoral pola política de contratación cero que se vén aplicando desde a xerencia de recursos humanos da área Noroeste en Galicia.

Desde o noso sindicato demandamos coa finalidade de poder afrontar cun mínimo de garantías este servizo público tan importante que desempeñamos, os seguintes puntos:

1.- Procédase a reforzar con contratación todas as unidades eliminando as recargas estruturais e sistémicas que se soportan durante todo o ano. En caso de ter que contratar a persoal de fóra de bolsas realícese o máis pronto posible coa finalidade de que estes traballadores/as adáptense canto antes ao sistema de traballo de Correos.

2.- Dítense ordes claras e non interpretativas aos Xefes de Sector con respecto ao cumprimento estrito da xornada laboral. Calquera hora de traballo fóra da xornada laboral debe ser contabilizada como hora extraordinaria conforme á Lei de Rexistro horario.

3.- Respéctese o período vacacional solicitado polos traballadores/as, días de asuntos propios etc. e só cambialos a períodos distintos por vontade propia do traballador/a.

4.- Facilítese a conciliación familiar a todos/as os traballadores/as que teñan menores a cargo ou persoas maiores, que pola actual situación non teñan con quen deixalo.

En espera das súas noticias, atentamente saúdalle.

O Secretario Nacional CIG Correos.



Onde está a suba pola achega de vehículos para o persoal rural?

CIG Correos 16/5/2024



A CIG sector Correos ven de reclamar que con efecto inmediato se respecte e materialice o compromiso adquirido dentro do marco legal actualizado e se esixa ao Ministerio de Facenda que se paguen os atrasos con carácter retroactivo a 18 de xullo de
Ler máis

Onde está a suba pola achega de vehículos para o persoal rural?




A CIG sector Correos ven de reclamar que con efecto inmediato se respecte e materialice o compromiso adquirido dentro do marco legal actualizado e se esixa ao Ministerio de Facenda que se paguen os atrasos con carácter retroactivo a 18 de xullo de 2023.

Lembremos que en Correos estabamos cobrando 0,23 euros por quilometro (0,19 + 0,04), é dicir, a dieta oficial máis 0,04 céntimos a maiores para compensar o desgaste do vehículo e consumo de combustible. Esta axuda extra que aumenta a base de cotización perdeuse grazas a marabillosa negociación que fixeron os sindicatos asinantes do Convenio e Acordo Xeral nunha xuntanza o pasado día 19 de outubro de 2023 aforrándolle cartos á empresa.

“Para nuestros empleados y empleadas rurales, hemos acordado con los sindicatos CCOO, UGT, CSIF y Sindicato Libre elevar la indemnización por el uso del vehículo a 0,26 euros por kilómetro....”

Como resultado agora só se cobra a dieta oficial, 0,26 euros por quilómetro contemplada por Lei. Ademais xa van 10 meses dende que se aprobara a suba no BOE e 7 meses dende que se aprobara o acordo de actualización en Correos, e aínda non se reflectiu en ningunha das nóminas dende entonces.

O/A carteiro/a Rural NON ten porque asumir do seu peto o custe do incremento do prezo do combustible, así como os prezos de reparacións, mantemento, seguros, etc.


Dende a CIG solicitamos unha... Solución Xa!!


Instrucións relativas á produtividade e remuneración do traballo durante as eleccións ao Parlamento Europeo, do 9 de xuño de 2024.

CIG Correos 14/5/2024



O BOE/BOE número 93, do 16 de abril de 2024, publica o Real Decreto 363/2024, do 9 de abril, polo que se convocan eleccións ao Parlamento Europeo, que se celebrarán o día 9 de xuño de 2024.

Así mesmo, o BOE/BOE número 81, do 2 de abril de 2024,
Ler máis

Instrucións relativas á produtividade e remuneración do traballo durante as eleccións ao Parlamento Europeo, do 9 de xuño de 2024.




O BOE/BOE número 93, do 16 de abril de 2024, publica o Real Decreto 363/2024, do 9 de abril, polo que se convocan eleccións ao Parlamento Europeo, que se celebrarán o día 9 de xuño de 2024.

Así mesmo, o BOE/BOE número 81, do 2 de abril de 2024, mediante a Orde PJC/284/2024, do 1 de abril, publicou o Acordo do Consello de Ministros, do 19 de marzo de 2024, polo que se establecen as obrigacións de servizo público ao prestador do servizo postal universal nas eleccións que se convoquen durante 2024 e que, por tanto, serán de aplicación aos presentes comicios.

Para facer efectiva a participación de Correos prevista no citado Acordo, dítanse, con data 16 de abril de 2024, instrucións sobre a colaboración da Sociedade Estatal Correos e Telégrafos nas eleccións ao Parlamento Europeo.

No seu desenvolvemento e ante a importancia que ten o correcto discorrer do proceso electoral para os obxectivos de calidade e eficacia de Correos, se necesario anticipar a difusión das medidas contidas nas seguintes instrucións, aplicadas polos distintos niveis de xestión implicados, co propósito de atender o incremento do tráfico postal orixinado especificamente polo proceso electoral e evitar que a incidencia da correspondencia electoral deteriore a calidade do resto dos produtos e servizos.

1.GRATIFICACIÓN DE CARÁCTER INDIVIDUAL A DISTRIBUCIÓN DOS ENVÍOS DE PROPAGANDA ELECTORAL, TARXETAS INE e ENTREGA DE DOCUMENTACIÓN ELECTORAL.

1.1. Persoal afectado e forma de gratificación: 

Corresponderá ás Xefaturas intermedias e persoal operativo das unidades de distribución ordinaria, a clasificación e distribución dos envíos de propaganda electoral, das tarxetas censuais do INE e da documentación electoral.

Estas tarefas realizaranse, ata onde as condicións do proceso permítano, dentro da xornada ordinaria de traballo. A retribución por estes conceptos será por obxecto clasificado, embarriado e distribuído, de acordo co previsto nos apartados 1.2, 1.3 e 1.4. A empresa garantirá a contratación temporal necesaria para cubrir a actividade demandada polo proceso electoral, sen menoscabo de que se garanta a distribución da totalidade dos restantes envíos non electorais.

Neste sentido, cando a atención adecuada das tarefas previstas para a clasificación e distribución de ambos os segmentos de envíos, os electorais e os non electorais, demándeo, a empresa cubrirao coa contratación temporal de reforzo necesaria e coa prolongación da xornada de traballo, neste caso, abonándoa por concepto de horas extraordinarias ordinarias, de sábado ou festivos, cando se trate de persoal a tempo parcial, con horas complementarias. Para iso, tomarase como referencia o número de obxectos equivalentes/hora conforme ao estándar previsto para este tipo de operacións.

1.2. Envíos de propaganda electoral: 

Terán a consideración de envíos de propaganda electoral os obxectos postais que depositen en Correos os partidos políticos, federacións, coalicións ou agrupacións de electores/as rexistrados no rexistro correspondente, sempre que estes envíos reúnan os requisitos legais establecidos.

Os envíos con dirección retribuiranse a razón de 0,065960 euros por cada obxecto clasificado por seccións, embarriado e distribuído a domicilio.

A repartición dos envíos sen dirección será retribuído a razón de 0,027158 euros por obxecto distribuído.

Estes envíos serán distribuídos durante o período comprendido entre os días 24 de maio e 7 de xuño de 2024, ambos inclusive.

1.3. Tarxetas INE: 

As tarxetas, que o Instituto Nacional de Estatística dirixe a todos os electores/as que figuran rexistrados no censo, retribuiranse a razón de 0,065960 euros por cada obxecto clasificado por seccións, embarriado e distribuído a domicilio.

1.4. Entrega da documentación electoral no domicilio: 

Cando a entrega da documentación electoral realícese polo empregado/a de distribución, de forma persoal ao destinatario/a no domicilio, conforme se establece na estipulación SEGUNDA, punto 2, apartado b) Distribución, das Instrucións sobre a colaboración da Sociedade Estatal Correos e Telégrafos nas eleccións ao Parlamento Europeo, esta entrega retribuirase a razón de 0,6 euros por envío, cando a documentación resulte efectivamente entregada á persoa destinataria, e a 0,4 euros cando, por non ser posible a entrega á persoa destinataria no último intento de entrega a domicilio, o envío resulte avisado.

2.GRATIFICACIÓN EXTRAORDINARIA POLO PROCESO ELECTORAL

Esta gratificación extraordinaria será incompatible coas gratificacións recollidas no apartado anterior (excepto os empregados/as das oficinas satélite 1 e oficinas auxiliares) e abonarase aos empregados e empregadas, fixos e temporais, incluídos nos apartados seguintes, de forma proporcional á xornada laboral e plan de horario de cada persoa traballadora.

2.1. Persoas empregadas de Oficinas: 

Os empregados/as de oficinas, xefaturas de sector e xefaturas intermedias destas unidades, percibirán unha gratificación extraordinaria de 121,97 euros polo conxunto do proceso electoral.

Inclúense tamén os empregados/as das oficinas satélites 1 (oficina informatizada atendida por un empregado/a de distribución) e oficinas auxiliares, que percibirán a contía indicada, de forma proporcional ao tempo de apertura da oficina, respecto á súa xornada habitual.

2.2. Persoas empregadas de Centros de Tratamento: 

As persoas de operativos, xefaturas de sector e xefaturas intermedias destas unidades (centros de tratamento, agrupacións -centros nodais- e centros loxísticos) percibirán unha gratificación extraordinaria de 121,97€ polo conxunto do proceso electoral.

2.3. Persoas empregadas de USE’s.

As persoas de operativos, xefaturas de sector e xefaturas intermedias destas unidades percibirán unha gratificación extraordinaria de 121,97€  polo conxunto do proceso electoral.

2.4. Outras persoas empregadas afectadas: 

Os empregados/as de Roteiros-Siatas, Transportes e Alcances, as persoas responsables das respectivas unidades e as xefaturas de sector de unidades de distribución non incluídas nas categorías anteriores percibirán unha gratificación extraordinaria de 121,97€ polo conxunto do proceso electoral.

2.5. Resto do persoal: 

O resto do persoal de Correos, que non estea incluído nos apartados anteriores (administrativos, técnicos, de tecnoloxía, comerciais, limpadoras, xefaturas, etc.) percibirán unha gratificación extraordinaria de 60,98€ polo conxunto do proceso electoral.

2.6. Sistema de descontos: 

Por cada día de inasistencia parcial ou total ao traballo durante o período comprendido entre os días 24 de maio e 7 de xuño descontarase a contía de 12,43 euros, salvo polas causas xustificadas de parto, nacemento, acollemento e adopción dun fillo/a e polo falecemento, violencia de xénero, accidente ou enfermidade graves dun familiar, previstos na regulación interna de Correos, así como por accidentes de traballo, no referido período.

Perderase o dereito á percepción da compensación económica no caso de que se produza a inasistencia ao traballo durante 4 ou máis días, no período antes sinalado.

Descontos e base de cobranza serán proporcionais á xornada e aos plans de horario de cada traballador/a en o período de referencia.

3. ACTUACIÓNS EXCEPCIONAIS PARA GARANTIR Os PRAZOS NO PROCESO ELECTORAL.

Coa finalidade de garantir os prazos de calidade de todos os envíos e as obrigacións de servizo público, poderanse adoptar medidas organizativas excepcionais, tales como reparticións extraordinarias ou ampliación extraordinaria de horarios en oficinas, en días laborables ou en sábados, domingos e festivos, que permitan adaptar a capacidade produtiva ás necesidades operativas e de servizo público, garantindo o voto por correo e a entrega dos envíos de propaganda electoral.

Cando se leven a cabo estas medidas, compensarase aos empregados/as coas horas extraordinarias (ou complementarias no caso dos contratos a tempo parcial) que se realicen, en razón ao día e xornada en que se leven a cabo. A organización e xestión das horas extraordinarias realizarase, con criterios de voluntariedade e obxectividade, garantindo as obrigacións do servizo público establecidas por Correos para este proceso electoral.

4. ENTREGA EN LAS MESAS ELECTORAIS E RECOLLIDA DO TERCEIRO SOBRE

Corresponde aos/as Xerentes de Produción das distintas áreasterritoriales organizar a prestación deste servizo o día da xornada electoral, preferentemente coas persoas empregadas afectadas pola campaña.

Nas oficinas de Correos dispoñeranse as medidas para atender os traballos referidos á entrega nas mesas electorais dos sobres que conteñan o voto por correo e a recollida do terceiro sobre, a realizar o 9 de xuño, así como os traballos de tránsito da documentación.

Os traballos realizados fóra da xornada ordinaria de traballo durante este día retribuiranse con horas extras de festivo (ou complementarias no caso do persoal a tempo parcial) sendo o módulo mínimo abonable de 3 horas.

Así mesmo, aos Servizos Rurais afectados que incrementen a súa quilometraxe ordinaria, se les abonará o exceso, incluíndo tanto a indemnización por consumo de combustible como a amortización.

5. NORMAS COMPLEMENTARIAS DE CARÁCTER XERAL

a) Os empregados/as de Correos, durante o proceso electoral, adecuarán a prestación dos servizos que ten encomendados a Sociedade ás previsións contidas na normativa.

b) As gratificacións establecidas nestas instrucións, tanto a de carácter individual como a extraordinaria, percibiranas tanto as persoas empregadas cunha relación fixa como temporal, nos supostos indicados.

c) Dotarase da contratación temporal por circunstancias da produción que sexa necesaria para garantir os niveis adecuados de xestión, prazos e calidade.

d) No caso de que sexa necesario realizar reparticións ou tarefas complementarias, previa xustificación dos correspondentes Xerentes (de Produción e/ou de Produtos e Servizos), remitirase proposta ao Comité de Seguimento de Sede Central, para a súa valoración e aprobación se procede. Os traballos que sexa necesario realizar retribuiranse con horas extraordinarias ou complementarias. A organización e xestión das horas realizarase con criterios de voluntariedade e obxectividade. Estes pagos serán complementarios e non excluíntes respecto á compensación individual sinalada no apartado 1.

e) Facilitarase o cambio das vacacións e permisos ás persoas que o soliciten, cando os tivesen concedidos durante o período do proceso electoral.

f) Correos axilizará os trámites para que o pago do proceso electoral realícese na nómina do mes de xuño ou de xullo.

Madrid, 10 de maio de 2024

O Director de Recursos Humanos, Fernando Ramírez Ruiz

As carteiras e carteiros toman as estradas da comarca: Caravana de coches e asubíos contra Correos en Lalin.

CIG Correos 8/5/2024

En xaneiro os profesionais da Unidade de Repartición de Lalín da empresa pública Correos iniciaron as súas mobilizacións na localidade con concentracións que logo levaron ante as oficinas da compañía en Santiago ou Pontevedra. Os carteiros denuncian
Ler máis

As carteiras e carteiros toman as estradas da comarca: Caravana de coches e asubíos contra Correos en Lalin.


En xaneiro os profesionais da Unidade de Repartición de Lalín da empresa pública Correos iniciaron as súas mobilizacións na localidade con concentracións que logo levaron ante as oficinas da compañía en Santiago ou Pontevedra. Os carteiros denuncian desde entón que son incapaces de asumir unha carga de traballo que debería ser xestionada cun total de 23 prazas, aínda que son 19 os repartidores os que están a realizar a distribución do correo polo termo municipal lalinense, así como nos concellos de Agolada, Rodeiro e Dozón.

O persoal participou onte nunha nova protesta que, organizada pola Confederación Intersindical Galega, consistiu nunha caravana de vehículos que partiu da urbanización de O Regueiriño (Lalín) e percorreu os demais concellos antes citados. Foron algo máis dunha vintena de turismos os que luciron lemas reivindicativos cos que instan a Correos a completar as catro vacantes que están sen cubrir. Diante dos consistorios de, por esta orde, Dozón, Rodeiro e Agolada, despregaron pancartas e gritaron proclamas en defensa da calidade deste servizo público e universal. A pesar de que a empresa cubriu algúns postos durante as pasadas eleccións autonómicas ou asume contratos puntais por baixas ou permisos curtos, os carteiros insisten en que os medios humanos son escasos. Se Correos mantén esta postura valoran realizar paros puntuais ou mesmo unha folga.


Notas de prensa: La voz de Galicia


COA CIG SOMOS MÁIS FORTES


A CIG gaña demanda contra Correos por saltarse a orde de chamamento na bolsa de contratación.

CIG Correos 26/4/2024


O Xulgado do Social nº 3 de Ourense ven de condenar á “SOCIEDAD ESTATAL DE CORREOS Y TELEGRAFOS S.A.” ao pagamento de 6.340,87€. en concepto de indemnización por salarios non percibidos por non respectar a orde e forma de chamamentos.  

A denuncia foi
Ler máis

A CIG gaña demanda contra Correos por saltarse a orde de chamamento na bolsa de contratación.


O Xulgado do Social nº 3 de Ourense ven de condenar á “SOCIEDAD ESTATAL DE CORREOS Y TELEGRAFOS S.A.” ao pagamento de 6.340,87€. en concepto de indemnización por salarios non percibidos por non respectar a orde e forma de chamamentos.  

A denuncia foi presentada pola Asesoría Xurídica da CIG de Ourense,  logo da negativa de Correos de pactar no acto de conciliación celebrado no SMAC de Ourense.

A CIG defendeu, que a empresa realizou un salto na orde da bolsa, chamando indebidamente ao seguinte da lista (lembremos que a normativa de contratación establece que os chamamentos se realizarán por orde de prelación de menor a maior). Correos argumentou que chamou á seguinte da listaxe por ter menos rotacións cousa que non quedou suficientemente acreditada no xulgado, polo que o xuíz deu a razón ao defendido pola CIG e condenando a Correos. 

A CIG volve a demostra que é o único sindicato que denuncia os atropelos da empresa aos dereitos dos traballadores/as.


CIG O TEU SINDICATO EN CORREOS



Traballadoras e traballadores de Correos de Lalin, concéntrase na oficina principal de Compostela para denunciar a sobrecarga e os recortes na entidade

CIG Correos 16/5/2024



A CIG-Correos xunto coas compañeiras e compañeiros de distintas oficinas, concentráronse este martes, diante da oficina principal da entidade, na rúa do Franco para denunciar a sobrecarga de traballo e os recortes na entidade.

Con esta mobilización
Ler máis

Traballadoras e traballadores de Correos de Lalin, concéntrase na oficina principal de Compostela para denunciar a sobrecarga e os recortes na entidade



A CIG-Correos xunto coas compañeiras e compañeiros de distintas oficinas, concentráronse este martes, diante da oficina principal da entidade, na rúa do Franco para denunciar a sobrecarga de traballo e os recortes na entidade.

Con esta mobilización CIG-Correos quere darlle visibilidade ao cansazo e ao fastío das traballadoras e traballadores da maior empresa pública do estado, diante da política de NON contratación que está levando á cabo a mesma.

Tal e como se pode constatar nos últimos tempos, non se cobren con persoal eventual os distintos  permisos retribuídos, nin as baixas médicas. Do mesmo xeito, estanse asumindo recargos permanentes nas distintas unidades, o que provoca que, en moitos casos, se teñan que percorrer distancias quilométricas inasumibles, tal e como veñen denunciando desde vai meses as traballadoras e traballadores da U.R. de Lalín.

Xunto a isto fan fincapé en que estas cargas de traballo están impedindo que, na maioría dos casos, se cumpra co SPU (Servizo Postal Universal) que ten encomendado Correos, ao non se garantir o reparto diario da correspondencia, (5 días a semana) o que vai en detrimento da calidade do servizo.

A CIG gaña demanda contra Correos por vulneración do dereito fundamental á integridade física

CIG Correos 12/4/2024

O Xulgado do Social nº 1 da Coruña ven de condenar á “SOCIEDAD ESTATAL DE CORREOS Y TELEGRAFOS S.A.” a realizarlle, a un traballador, un recoñecemento médico antes de incorporarse, despois dunha baixa prolongada, e ao pagamento de 4 mil euros en

Ler máis

A CIG gaña demanda contra Correos por vulneración do dereito fundamental á integridade física

O Xulgado do Social nº 1 da Coruña ven de condenar á “SOCIEDAD ESTATAL DE CORREOS Y TELEGRAFOS S.A.” a realizarlle, a un traballador, un recoñecemento médico antes de incorporarse, despois dunha baixa prolongada, e ao pagamento de 4 mil euros en concepto de indemnización de danos e prexuízos por non protexer a saúde dos traballadores/as.

 A denuncia foi presentada pola Asesoría Xurídica da CIG da Coruña,  logo da negativa de Correos de pactar no acto de conciliación celebrado no SMAC da Coruña.

 A CIG defendeu, e así o entendeu tamén a Xustiza, que a empresa está na obriga de facer unha avaliación da saúde dos traballadores/as cando se incorporan tras unha ausencia prolongada por motivos de saúde, coa finalidade de descubrir eventuais orixines profesionais e recomendar unha acción apropiada para protexer a saúde dos traballadores/as.

 A CIG, unha vez máis, demostra que é o único sindicato que denuncia os atropelos da empresa aos dereitos das/os traballadoras/es.

https://www.cigadmon.gal/correos


Ampliación do prazo para presentar as solicitudes de participación no Concurso de Traslados.

CIG Correos 26/4/2024


Con data de 03 de maio de 2022, publicáronse as bases para a convocatoria do Concurso para a Provisión de postos de traballo do Grupo Profesional de Operativos.

Ata estes momentos, resolvéronse catro asignacións das previstas na convocatoria.

A

Ler máis

Ampliación do prazo para presentar as solicitudes de participación no Concurso de Traslados.


Con data de 03 de maio de 2022, publicáronse as bases para a convocatoria do Concurso para a Provisión de postos de traballo do Grupo Profesional de Operativos.

Ata estes momentos, resolvéronse catro asignacións das previstas na convocatoria.

A regulación interna de Correos (Convenio Colectivo e Estatuto) establece que o Concurso de traslados constitúe o sistema de mobilidade voluntaria e promoción para as persoas traballadoras, sexano cunha relación laboral fixa ou funcionarial incluídos no grupo profesional de operativos e de servizos xerais.

A Sociedade Estatal Correos e Telégrafos S.A.; S.M.E.; no marco da regulación interna, abre un segundo prazo de presentación de solicitudes para que poidan participar as persoas traballadoras, sexano cunha relación laboral fixa ou funcionarial e que non o fixeron durante o primeiro prazo de presentación.

A ampliación para participar no concurso de traslados realízase atendendo ao tempo transcorrido desde a data de convocatoria que permita novamente aos empregados concorrer a un procedemento de mobilidade voluntaria en todo o territorio.

Ademais, hai que ter en conta que a incorporación a Correos dos 7.687 novos traballadores e traballadoras que participaron no proceso de Ingreso de persoal laboral fixo produciuse a partir do 23 de outubro do pasado ano; e abrindo un novo prazo poderían optar, se é o seu interese, a outros postos e destinos diferentes dos asignados inicialmente no proceso de selección.

Por todas estas razóns, considérase oportuno abrir un novo prazo de presentación de solicitudes para o CONCURSO DE TRASLADOS, nos seguintes termos:

PRIMEIRA. ÁMBITO DE PARTICIPACIÓN.

Poderán participar neste novo prazo de inscrición e petición os seguintes colectivos:

O persoal funcionario e laboral fixo, que se atopaba no apartado primeiro.- Ámbito xeral de participación-, da Convocatoria do 03 de maio de 2022, coas seguintes consideracións:

• Poden participar os/as empregados/as que non presentaron solicitude naquel momento.

• Poden, así mesmo, formular unha nova solicitude os/as empregados/as que participaron entón no proceso e obtiveron destino nalgunha das asignacións realizadas. A presentación de nova solicitude supoñerá formar parte da nova listaxe de ordenación coas novas peticións solicitadas. A nova solicitude será valorada cos criterios de asignación previstos a continuación.

• Igualmente, permítese aos/as empregados/as que contan cunha solicitude activa, nestes momentos, presentar nova solicitude. A presentación de nova solicitude supoñerá a anulación da existente, pasando a formar parte da nova listaxe de ordenación coas novas peticións solicitadas. A nova solicitude será valorada cos criterios de asignación previstos a continuación.

• Os/as empregados/as, que como consecuencia de superar o proceso de ingreso incorporáronse xa como persoal laboral fixo de Correos a partir do día 23 de outubro de 2023.

• Para as persoas vinculadas a contrato de substitución, será necesario conservar os requisitos en canto á duración da súa xornada de traballo por estar vinculada á xubilación parcial asociada, por iso as solicitudes deberán realizarse mantendo a xornada de traballo a tempo completo, sen que poidan terse en conta peticións fóra desta xornada.

Os/as empregados/as soamente poden dispoñer dunha única solicitude de participación activa no proceso.

SEGUNDO. PUBLICACIÓN.

Esta nova apertura de prazo farase pública nos taboleiros de anuncios das sedes das Área territoriais e unidades provinciais da Dirección de recursos humanos, na sede central e na intranet corporativa.

TERCEIRA. MODALIDADES DE PARTICIPACIÓN, FORMULARIO DE PETICIÓN DE DESTINO E SISTEMA DE ASIGNACIÓN DE POSTOS DE TRABALLO.

3.1.- Procedemento de inscrición.

As persoas interesadas poderán tomar parte na convocatoria rexistrando a súa candidatura, exclusivamente, a través da Plataforma de procesos masivos habilitada por Correos. 

Para iso, deberán seguir as instrucións previstas nas ligazóns específicas para esta convocatoria na intranet corporativa https://conecta.correos.es/personas/paginas/convocatoria.aspx, onde atoparán as bases, a guía de inscrición e a ligazón para o acceso directo á Plataforma. Dentro da devandito ligazón poderá ingresar co seu usuario corporativo, seleccionar a convocatoria de concurso de traslados e inscribirse no proceso sempre que se reúnan os requisitos esixidos.

Os participantes poderán presentar as peticións desde o día 

03 ata o 10 de abril de 2024 ambos incluídos.

3.2.- Asignación de destinos.

Con todas as peticións dos/as empregados/as, a Dirección de Recursos Humanos elaborará unha listaxe de puntuacións por provincias, localidades e postos de traballo, configurado polos/as empregados/as que participan neste novo prazo. Esta listaxe configurarase de maneira independente ao xa existente.

A xestión da asignación de postos de traballo efectuarase atendendo ás seguintes regras:

A) En cada adxudicación, procederá asignar, en primeiro lugar, aos/as empregados/as integrados na lista de valoración da convocatoria do 03 de maio de 2022, e que non formularon nova solicitude.

B) Posteriormente, adxudicaranse os postos de traballo que non se cubriron, aos/as empregados/as integrados na nova lista de ordenación que resulte desta ampliación de prazo.

CUARTA. APLICACIÓN DAS BASES DO CONCURSO DE TRASLADOS.

A este proceso seralle de aplicación as bases do 03 de maio de 2022, no que fai referencia a:

• Características e requirimentos dos postos de traballo.

• Procedemento, modalidades de participación e sistema de adxudicación.

• Resolución. Prazos de cesamento e incorporación aos novos destinos.

• Capacidade psicofísica para o desempeño de posto de traballo.

• Comisión de traslados.

• Méritos valorables. Os méritos valoraranse, para os novos traballadores e traballadoras integrados na ampliación, a data do 30 de abril de 2024, excepto para os cursos de formación que se valorarán ata o 31 de maio de 2024.

• Novos cursos de formación valorables:

Para os postos de repartición e axente/clasificación:

- Paquetería 2023: 2.00 puntos

- Portfolio de produtos 2023: 2.00 puntos

Para os postos de atención ao cliente:

- Procesos e ferramentas de oficinas 2023: 2.00 puntos

- Portfolio de produtos 2023: 2.00 puntos

Para posibles incidencias de acceso, deberase abrir unha incidencia no POST, a través da seguinte ligazón ou contactar co Centro de Atención a Usuarios (CAU) chamando ao teléfono: Rico 22525 ou exterior 91 396 25 25.

---------------------------------------------------------------------------------

CURSOS PUNTUABLES IMPARTIDOS POR CORREOS

As persoas que soliciten participar no programa formativo recibirán a formación exclusivamente dos cursos que non consten como superados nos nosos sistemas de información, tanto se foron impartidos por Correos, como por organismos homologados para impartilos.

O programa formativo está dirixido, exclusivamente, ás persoas que cumpran coas seguintes condicións:

- Ser empregado/a laboral indefinido ou funcionario.
- Manter unha relación laboral en activo coa empresa ao comezo e durante a impartición de cada unha das accións formativas que integran o programa.
- Realizar a solicitude de inscrición correctamente.

A solicitude de inscrición, conforme o horario peninsular, poderase realizar no Campus Virtual de Correos (https://formacion.correos.es) a través do banner habilitado na páxina principal da plataforma unha vez iníciese a sesión co usuario e claves corporativas, dende o 03 de abril, ata o día 10, ambos os incluídos.

A formación desenvolverase durante os meses de abril e maio.

O día de inicio de cada un dos cursos informarase da súa dispoñibilidade cun aviso na dirección de email e o teléfono móbil rexistrados no perfil persoal da plataforma, aos participantes que sexan convocados.

No caso de xurdir algunha dúbida ou incidencias no Campus Virtual, os empregados/as poderán contactar co Centro de Atención ao Estudante a través da dirección centro.atencionestudiante@telefonica.com

Prema --->  Guía Ampliación Del Concurso de Traslados Del 2024 -

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PUNTUACIÓN ADICIONAL POR CAUSA PSICOFÍSICA 

En relación ao apartado 5.3.2 das bases sobre puntuación adicional por causa psicofísica (3 puntos), compártovos os criterios para poder solicitar esta puntuación, como norma xeral:
 
Poden solicitalo as persoas que NON o solicitaron na primeira convocatoria do concurso en 2022 (xa sexa porque son traballadores da consolidación ou xa sexa porque simplemente non o solicitaron e agora si queren ser valorados).

Referímonos a que poden solicitar os puntos extras quen non pedisen destinos no concurso de traslados de 2022 e agora si que o vaian a facer, e ademais consideran que teñen causa médica para obter esta puntuación extras.

Poden solicitalo as persoas que SI o solicitaron na primeira convocatoria, pero que NON les foi concedida a puntuación adicional, tanto se agora volven solicitar o mesmo debido a que que foi valorado e teñen documentación médica actualizada, para o que foron valorados coma se solicitan outros postos diferentes.

Tanto estes casos, como tamén aqueles casos que se solicitaron destinos no concurso de traslados, pero non pediron os puntos extras, poden agora pedilo se queren, pero teñen que ter en conta que teñen esto supón unha modificación da súa solicitude de 2022 e que por tanto deben facer unha nova solicitude e irán automaticamente á nova fase de 2024, é dicir, se les dará de baixa no concurso de 2022 (é dicir, ou permanecen na petición de 2022 conforme ao valorado naquel momento, ou se hai que realizar nova valoración teñen que pasar á nova fase de 2024, non poden quedar coa petición antiga e posible puntuación nova)
 
Non é necesario que o soliciten as persoas que SI o solicitaron na primeira convocatoria, e que SI lles foi concedida a puntuación adicional, agás que agora soliciten un posto diferente ao que les foi valorado e puntuado.

SI TES CALQUERA DÚBIDA PONTE EN CONTACTO 
CAS DELEGADAS E DELEGADOS DA CIG NA TUA COMARCA

CIG O TEU SINDICATO EN CORREOS



Calendario Laboral 2024

CIG Correos 26/4/2024


1. ÁMBITO DE APLICACIÓN

O presente calendario laboral é de aplicación ao persoal funcionario e laboral que aguzosa servizo en todo o territorio nacional e Andorra.

2. XORNADA

A xornada ordinaria de traballo anual será de 1.711 horas. Con carácter xeral,
Ler máis

Calendario Laboral 2024


1. ÁMBITO DE APLICACIÓN

O presente calendario laboral é de aplicación ao persoal funcionario e laboral que aguzosa servizo en todo o territorio nacional e Andorra.

2. XORNADA

A xornada ordinaria de traballo anual será de 1.711 horas. Con carácter xeral, a xornada ordinaria de traballo efectivo será de 37,5 horas de media semanal, en cómputo trisemanal.

Durante a xornada de traballo, sempre que se superen as 5 horas de xornada diaria continuada, poderase gozar dunha pausa de vinte minutos, que se computará como de traballo efectivo. Esta interrupción non poderá afectar á prestación dos servizos en ningunha fase do proceso. Con carácter xeral, a pausa gozarase entre a segundo e a cuarta hora.

2.1 Xornada e horario para as Unidades Administrativas

A xornada semanal de traballo será de trinta e sete horas e trinta minutos.

O horario de mañá, para este persoal, estará comprendido entre as 07.30 e as 15.30 horas de luns a venres ou, na súa falta, calquera outro que se adapte ás condicións específicas da Unidade. Respecto ao horario de tarde, como norma xeral, estará comprendido entre as 14.30 e as 22.00 horas, de luns a venres, ou calquera outro que se adapte ás condicións específicas da Unidade.

2.2 Xornada en domingos e festivos

Os domingos e festivos, nas diferentes áreas funcionais, traballará unicamente o persoal mínimo necesario para atender os servizos que se establezan. Tamén prestará servizos o persoal que teña quendas nocturnas e que a súa xornada comprenda parte do festivo.

2.3 Xornada e horario de especial dedicación

Os empregados e empregadas que presten servizos en réxime de especial dedicación efectuarán unha xornada de corenta horas semanais, sen prexuízo do aumento de horario que ocasionalmente sexa preciso realizar por necesidades do servizo, en razón á natureza especial deste réxime.

A parte do horario denominada “tempo fixo” estará comprendida entre as 9.15 horas e as 14.30 horas. A parte variable do horario cumprirase, en función das necesidades organizativas da Unidade, entre as 7.30 horas e as 9.15 horas, as 14.30 horas e as 15.30 horas, e a partir das 16.30 horas, respectando o total das 40 horas semanais.

3. HORARIOS

Respectando os límites da xornada ordinaria de traballo sinalada nos artigos anteriores, os horarios de traballo serán establecidos en cada centro atendendo á actividade concreta que se desenvolva. A determinación destes horarios deberá ter en conta e adaptarse ao sistema loxístico e de transportes, ás cargas de traballo, os horarios de atención ao público, as necesidades dos clientes, etc.

Para a xornada ordinaria de 37,5 horas en media semanal poderán establecerse quendas de mañá, de tarde e de noite. Naquelas Unidades de Repartición que teñan establecido quenda de tarde o horario estará comprendido, como normal xeneral, entre as 14.30 e as 22.00 horas.

Os horarios e cadros de servizo de cada centro de traballo deberán constar por escrito no taboleiro de anuncios de cada un deles con antelación suficiente e deberá remitirse copia á Unidade de Recursos Humanos de cada ámbito xeográfico. Garantirase o rexistro diario de xornada, no que debe constar a hora de inicio e finalización da xornada de cada persoa traballadora e reflectir tamén as situacións de flexibilidade horaria que puidesen concorrer.

Na medida do posible, e sempre dentro dunha actividade normalizada, deberá tenderse á homoxeneización dos horarios nos centros de traballo onde se presten actividades similares, sen prexuízo da súa necesaria adaptación, sobre todo, ao sistema de transportes.

4. DIAS FESTIVOS 2024

As festas laborais que gozarán os empregados e as empregadas durante 2024 serán as previstas na Resolución do 23 de outubro de 2023, da Dirección Xeral de Traballo, pola que se publica a relación de festas laborais para 2024 (BOE/BOE do 27 de outubro de 2023).

Ademais, de acordo coa previsión contida no art. 37.2 do Texto Refundido da Lei do Estatuto dos Traballadores, aprobado por Real Decreto Lexislativo 2/2015, do 23 de outubro, as festas laborais, de carácter retribuído e non recuperable, non poderán exceder de catorce ao ano, das cuales dúas serán locais. As Comunidades Autónomas, vistas as propostas formuladas polos respectivos Concellos e no marco das súas competencias, aprobaron as disposicións nas que se declaran as festas laborais de ámbito local para o ano 2024, polo que haberá que estar ao disposto naquelas.

Tanto no caso dos festivos locais e autonómicos como nos de ámbito nacional, dependendo das características de cada un deles, fixaranse, cunha antelación mínima dun mes, os servizos para desenvolver e a relación do persoal necesario para atendelos, naquelas áreas de actividade que o requiran, informando diso á representación sindical de cada un dos ámbitos provinciais afectados.

5. PERÍODO VACACIONAL XENERAL

5.1 Vacacións anuais

O dereito do persoal funcionario ás vacacións anuais retribuídas axustarase ao disposto no Acordo Xeral 2009-2013, do 5 de abril de 2011, Anexo IV - I “Tempo de Traballo”, nas apartado “Vacacións, permisos e licenzas”, subapartados “Vacacións anuais” e “Días adicionais ás vacacións”; e no Anexo IV – II “Calendario Laboral”, apartado 2 “Vacacións”.

Os/as funcionarios/as terán dereito a gozar de vacacións retribuídas nun mes natural, en dúas quincenas ou en 22 días hábiles anuais, ou dos días que correspondan proporcionalmente se o tempo de servizo fose inferior ao ano, e sempre que sexa compatible coas necesidades do servizo e así o determine a empresa.

A eses efectos, cando os/as funcionarios/as gocen as vacacións por días hábiles non terán a consideración de hábiles os sábados.

No caso do persoal laboral aplicarase o III Convenio Colectivo da S.E. Correos e Telégrafos, S.A., Titulo VI “Ordenación do tempo de traballo”, Capítulo II “Vacacións, permisos e licenzas”, artigos 56 e 57; así como o disposto no Anexo “Calendario Laboral”, Apartado 2 “Vacacións”, onde se establecen as regras para o goce do período vacacional, entre as que se atopan as formas de goce por meses ou en dúas quincenas, así como o dereito a un número de días adicionais ás vacacións.

As vacacións anuais retribuídas do persoal laboral serán dun mes natural por cada ano completo de servizo ou en forma proporcional ao tempo de servizos efectivos, e gozaranse dentro do ano natural.

Se o período de vacacións coincide cunha incapacidade temporal derivada do embarazo, parto, lactación natural, ou derivada doutras continxencias distintas ás sinaladas, que imposibiliten ao/a empregado/ao seu goce, total ou parcial, durante o ano natural ao que corresponden, poderá facelo unha vez finalice a incapacidade e sempre que non transcorresen máis de dezaoito meses a partir do final do ano en que se orixinaron.

O período de goce das vacacións poderá acumularse ao permiso por nacemento, adopción ou acollemento de fillo/a e permisos para o coidado do lactante, aínda expirando xa o ano natural a que tal período corresponda.

5.2 Organización das vacacións

Con carácter xeral, as vacacións anuais gozaranse entre os días 1 de xullo e 30 de setembro. A ordenación das vacacións nos centros de traballo e dependencias de Correos efectuarase de acordo cos períodos e porcentaxes que se establecen a continuación, adaptados ás peculiaridades da actividade produtiva e as necesidades do servizo, segundo o colectivo afectado.

Fóra do período xeral, e vinculado aos condicionantes impostos pola actividade de paquetería, a porcentaxe de goce das vacacións estará ao redor do 5% mensual.

En todo caso, o/o empregado/para terá dereito, se é a súa vontade, ao goce de polo menos 15 días no período xullo-setembro.

O persoal administrativo gozará das vacacións, preferentemente, durante o mes de agosto, sempre que queden cubertas as necesidades do servizo.


As anteriores porcentaxes servirán de referencia para o persoal de Oficinas, aínda que, dada a necesidade de garantir este servizo, poderán establecerse outras porcentaxes, de acordo co que se negocie coa representación do persoal.

A distribución das vacacións de cada un dos empregados e empregadas da unidade deberá ser coñecida e figurar exposta no cadro de servizos antes do 30 de abril, para o período xeral, e do 30 de xaneiro para as que se vaian a gozar con anterioridade.

A orde para o goce das vacacións entre o persoal dun mesmo centro de traballo basearase nos principios de voluntariedade e opción, polo que cada xefatura promoverá o consenso entre o persoal ao seu cargo.

Oficinas con quenda de tarde

Entre os días 1 de xullo e 30 de setembro, polo período que para cada oficina establézase, abrirán en quenda de tarde as oficinas que teñan a consideración de estratéxicas a criterio das Áreas Territoriais, a proposta dos Xerentes de Produtos e Servizos, e aquelas que deban axustarse a uns determinados horarios por motivos contractuais.

Consecuentemente co anterior, o persoal das oficinas adscrito á quenda de tarde gozará as vacacións anuais no referido período e o resto dos días serán adscritos á quenda de mañá.

6. DIAS ADICIONAIS ÁS VACACIÓNS

O/o traballador/para terá dereito a determinados días adicionais ás vacacións anuais, segundo a súa antigüidade na empresa, de acordo coa seguinte escala:

- De 11 a 15 anos: 1 día hábil de vacacións adicionais
- De 16 a 20 anos: 2 días hábiles de vacacións adicionais
- De 21 a 25 anos: 3 días hábiles de vacacións adicionais
- De 26 ou máis anos: 4 días hábiles de vacacións adicionais

Este dereito farase efectivo a partir do ano natural seguinte ao do cumprimento dos anos de servizo sinalados e a súa concesión estará ligada ás necesidades do servizo. A efectos do cómputo destes días adicionais o sábado non se considerará hábil.

Os días adicionais uniranse ás vacacións, de tal forma que se estas gózanse nun só período dun mes natural engadiranse ao mesmo, antes ou despois, todos os días hábiles aos que teña dereito o traballador ou traballadora. Se, pola contra, as vacacións gózanse en dous períodos, a cada un deles engadiranse os días hábiles correspondentes, procurando que a distribución sexa equilibrada.

Excepcionalmente, sempre que as necesidades do servizo permítano, os días adicionais poderanse gozar sen unir ás vacacións e en período distinto ao vacacional, pero en todo caso deberán gozarse necesariamente dentro do ano natural.

7. ASUNTOS PARTICULARES

O/o traballador/para ten dereito a seis días de asuntos particulares en cada ano natural, ou a parte proporcional nos contratos inferiores a un ano, os cuales poderán gozarse ata o 31 de decembro de 2024, supeditados ás necesidades do servizo que, en caso de denegación, deberán xustificarse por escrito.

Naqueles casos nos que, de acordo co previsto no apartado anterior, haxa denegación expresa, poderase prorrogar a súa goce ata o 31 de xaneiro de 2025.

A planificación dos asuntos particulares realizarase de tal forma que ao redor do 50% gócense ao longo do primeiro semestre e o 50% restante no segundo semestre do ano 2024.

Sempre que organizativamente sexa compatible coas necesidades do servizo e cos recursos humanos dispoñibles, poderanse acumular os días por asuntos particulares ás vacacións anuais.

8. ASUNTOS PARTICULARES POR ANTIGÜEDAD

Durante o ano 2024 o persoal funcionario terá dereito ao goce de dous días adicionais ao cumprir o sexto trienio, incrementándose un día adicional por cada trienio cumprido a partir do oitavo. Poderanse gozar ata o 31 de decembro de 2024.

9. SEMANA SANTA

A prestación do servizo durante os días que comprende a Semana Santa adecuarase, con carácter xeral, ao réxime de festas nacionais ou autonómicas establecido nos calendarios oficiais. Os/as empregados/as a quen corresponda traballar en días sinalados como festivos nas súas localidades de orixe, conforme os calendarios oficiais, percibirán a gratificación correspondente.

Durante os días festivos de Semana Santa que sinalan os calendarios oficiais prestará servizo o persoal mínimo imprescindible para garantir o desenvolvemento da actividade da empresa.

10. CAMPAÑA DE NADAL / PAQUETERÍA

Durante o período da Campaña de Nadal / Paquetería, se as necesidades do servizo permíteno, poderase establecer o goce de ata dous días de permiso (asuntos particulares, asuntos particulares por antigüidade, días adicionais ás vacacións) sen penalización, no período que se estableza, tras garantir, calquera dos dous días e en todo caso, unha adecuada cobertura do servizo.

Cando estea previsto un eventual incremento de traballo, as partes conveñen en que, coa antelación suficiente, serán obxecto de negociación as compensacións dentro dos límites orzamentarios establecidos.

Días 24 e 31 de decembro

O persoal que traballe os días 24 e 31 de decembro será o mínimo imprescindible, para que as unidades operativas desenvolvan a súa actividade. Aos/as empregados/as que traballen estes días les corresponderá a gratificación correspondente por cada un dos días traballados.

Días 25 de decembro e 1 de xaneiro 

Como norma xeral, non se prestará ningún servizo nestes días. Os/as empregados/as dos centros de tratamento aos que, por quenda, les corresponda traballar as noites dos días 25 ao 26 de decembro de 2024 e 1 ao 2 de xaneiro de 2025, realizarán as horas adicionais de festivos que sexan necesarias para a organización dos servizos postais nos devanditos centros. Aos/as empregados/as que traballen estes días les corresponderá a gratificación correspondente por cada un dos días traballados.

SI TES CALQUERA DÚBIDA PONTE EN CONTACTO 
CAS DELEGADAS E DELEGADOS DA CIG NA TUA COMARCA

CIG O TEU SINDICATO EN CORREOS



A CIG denuncia a falta de persoal de Correos na oficina principal de Ferrol

CIG Correos 19/3/2024


Dende a CIG-Correos de Ferrol, queremos denunciar a falta de persoal que está a sufrir a Oficina de Correos de Ferrol, que nestes intres ten, das 35 seccións de reparto na que se divide a cidade de Ferrol, 9 sin cubrir. A consecuencia de esta falta
Ler máis

A CIG denuncia a falta de persoal de Correos na oficina principal de Ferrol


Dende a CIG-Correos de Ferrol, queremos denunciar a falta de persoal que está a sufrir a Oficina de Correos de Ferrol, que nestes intres ten, das 35 seccións de reparto na que se divide a cidade de Ferrol, 9 sin cubrir. A consecuencia de esta falta de persoal é que actualmente hai na Oficina de Ferrol máis de 500 notificacións acumuladas e barrios que quedan todos os días sin reparto.

Hai que lembrar que Correos, como prestador  do Servizo Postal Universal, está obrigado, segundo se establece na Lei Postal, a repartir todas as zonas, cando menos 5 días á semana, algo que Correos incumpre, sistematicamente, na cidade de Ferrol por non cubrir as prazas que se atopan vacantes, as baixas, días de asustos propios e vacacións do persoal.

A todo isto hai que engadir a sobrecarga de traballo que está a sufrir o persoal, que se ve obrigado a asumir a súa zona de reparto e as zonas que se atopan sin cubrir o que se traduce en contínuas baixas do persoal debidas, principalmente a lesiones músculo esqueléiticas causadas polo exceso traballo.

Dende a CIG solicitamos a Correos a inmediata cobertura de todas as seccións se reparto e que cumpra coa súa obrigación como prestador do Servicio Postal Universal  de dar un servizo postal de calidade na cidade de Ferrol, garantindo o dereito ás comunicacións postais de todos os cidadáns.

Prensa: