AUXILIO, TRAMITACIÓN E XESTIÓN - ESTABILIZACION CONCURSO MERITOS PERSOAS DISCAPACIDADE

Convocatoria Orde PJC/1357/2024, de 19 de noviembre
Domingo, 25 Mai 2025

En relación cos procesos selectivos extraordinarios para acceso polo sistema xeral de acceso libre, polo sistema de concurso de méritos, reservado a persoas con discapacidade, aos Corpos de Xestión Procesual e Administrativa, Tramitación Procesual e Administrativa e Auxilio Xudicial da Administración de Xustiza, convocado por Orde PJC/1357/2024, do 19 de novembro, infórmase do seguinte:​

1. Aquelas persoas opositoras que na súa solicitude inicial de participación non prestasen o seu consentimento para que o órgano xestor do proceso selectivo poida verificar de oficio as súas titulacións ou certificacións académicas, deberán tamén achegar estas, de entre as valoradas no apartado A de o baremo contido no anexo II, III, e IV respectivamente, segundo o Corpo, a través da dirección de correo electrónico de procesos.selectivos@mjusticia.es, ou polos medios previstos no artigo 16 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, dirixidos á Unidade EA0041037Procesos Selectivos Administración de Xustiza.

2. Pola súa banda, conforme ao disposto na base 7.2 da Orde de convocatoria, os opositores e opositoras que concorran por Comunidades Autónomas con exercicios optativos, achegarán neste momento, as certificacións acreditativas dos coñecementos idiomas ou dereito propios correspondentes, a través da dirección de correo electrónico que se indica a continuación, segundo o Corpo, ou polos medios previstos no artigo 16 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, dirixidos á Unidade EA0041037-Procesos Selectivos Administración de Xustiza:

- Corpo de Xestión Procesual e Administrativa: tcugesconcurso2023@mjusticia.es

- Corpo de Tramitación Procesual e Administrativa: tcutraconcurso2023@mjusticia.es

- Corpo de Auxilio Xudicial: tcuauxilioconcurso2023@mjusticia.es

A documentación referida anteriormente, deberá de presentarse en arquivos PDF nomeados cos apelidos e nome do aspirante.

Na mensaxe que se envíe no apartado “asunto" deberá indicarse o ámbito territorial polo que se presenta e Lingua ou Dereito Foral segundo proceda.

3.- O prazo que rexe para a presentación desta documentación é o mesmo que para o resto da documentación.

Prazo de presentación: Quince días hábiles (ata o 11 de xuño) a partir do día seguinte de publicación da presente nota informativa.

Para máis información preme, segundo o corpo, nas seguintes ligazóns:

https://www.mjusticia.gob.es/es/ciudadania/empleo-publico/acceso-libre/Auxilio-Judicial-1357

https://www.mjusticia.gob.es/es/ciudadania/empleo-publico/acceso-libre/Tramitaci%C3%B3n-concurso-1357

https://www.mjusticia.gob.es/es/ciudadania/empleo-publico/acceso-libre/Gesti%C3%B3n-concurso-1357

 


Buscador

Contacta coa CIG Xustiza

  • A Coruña:
    657 768 693 - 635 607 376
    cig.acoruna@xustiza.gal
  • Compostela:
    639 865 917
    cig.santiago@xustiza.gal
  • Ferrol:
    637 108 945
    cigxustiza.ferrol@gmail.com
  • Lugo:
    639 921 202 - 616 788 881
    cig.lugo@xustiza.gal
  • Ourense:
    636 424 191
    mondraprayer@hotmail.es
  • Pontevedra:
    646 023 058
    cig.pontevedra@xustiza.gal
  • Vigo:
    669 760 087
    cig.vigo@xustiza.gal